ساعت SUUNTO

۴ بازديد

 ساعت سونتو

سونتو یک برند فنلاندی است که انواع ساعت های اسپرت و ورزشی و ساعت های مخصوص نظامی، طبیعت گردی، غواصی، دو میدانی و... را عرضه می کند. این برند از سال ۱۹۳۶ کار خود را آغاز کرده است. در گالری ساعت آس شما می توانید تمامی مدل های ساعت سونتو را سفارش و خریداری نمایید. اگر ساعتی را در سایت ما پیدا نکردین، با شماره 09128006903 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ساعت مورد نظر شما را در دسترستان قرار دهیم.

خرید ساعت سونتو

گالری ساعت آس در میدان نبوت واقع شده است و تمامی کارهای این مجموعه کاملا اورجینال هستند. شما می توانید با اطمینان کامل انواع مدل های ساعت سونتو را خریداری کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که تمامی ساعت ها اصل هستند. برای خرید هم می توانید از سایت ثبت سفارش کنید و هم به صورت حضوری و یا تلفنی خرید خود را انجام دهید.

ساعت سانتو

اگر می خواهید یک ساعت بادوام ورزشی داشته باشید، ساعت های برند سانتو یکی از گزینه های عالی پیش روی شما هستند. این ساعت ها قدمتی دیرینه دارند و کیفیت خود را در سراسر دنیا ثابت کرده اند. 

هریک از این ساعت ها دارای امکانات خاص خود هستند که می توانید با مراجعه به سایت این ویژگی ها و قابلیت ها را مشاهده بفرمایید. 

ساعت SUUNTO

سونتو ساعتی برای ورزشکاران و ماجراجویان است تا بتوانند با داشتن یکی از این ساعت ها در هنگام ورزش و طبیعت گردی از همراه داشتن خیلی از وسیله های دیگر نظیر قطب نما و ... بی نیاز شوند. این ساعت ها ضد آب هم هستند و غواصان به راحتی می توانند از آن ها استفاده نمایند.

قیمت این ساعت ها در گالری ساعت آس بسیار مقرون به صرفه است. شما می توانید تمامی مدل های ساعت سونتو را به ما سفارش دهید و در زمانی اندک تحویل بگیرید.

برای هدیه حتما یکی از اولیت های خود را ساعت سونتو قرار دهید. پشیمان نخواهید شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.